باید از تاریخ درس گرفت و از درس های آن بهره برد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمان در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان با بیان اینکه تاریخ برای ما درس‌ ها و عبرت‌ ها دارد، گفت: باید از درس‌ های تاریخ بهره برد تا در جامعه خود دچار اشتباه نشویم.

تاکید خطیب جمعه کرمان بر اهیمت خدمات دولت

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیداد سلیمانی با گرامیداشت هفته دولت، گفت: خدمات دولت نباید با دشمنی‌ های دشمن خدشه دار نشود و این خدمات باید به مردم اعلام شود.

وی افزود: امام علی علیه اسلام در این رابطه می گویند: باید مواظب جریان نفاق که باطل را حق جلوه می دهند، باشیم.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به فضای مجازی و ترفندهای دشمن اظهار داشت :دشمن محکم‌ترین دلیل‌ها و استدلال‌ها را بکار می‌برد تا شبهه ایجاد کند و برای هر دری کلید مخصوص خود می‌سازند تا جبهه حق زمین‌گیر و متوقف شود.


حجت‌ الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه خروج آمریکایی‌ ها از افغانستان یک سال گذشت و این خروج خفت بار برای جهان مشخص شد و اینکه به همه فهمند حاکمانی که به پشتیبانی آمریکایی‌ ها دل خوش کردند این سرنوشت آن‌ ها می‌ شود.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در هفته دولت اظهار داشت: یکی از مطالبات عدالت محوری در حوزه‌ های مختلف است که برای مردم ملموس باشد و همچنین مبارزه با فساد یکی دیگر از مطالبات مقام معظم رهبری است و در دستگاه‌ ها دولتی نباید اجازه فساد داد و باید با آن‌ ها برخورد شود.

امام جمعه کرمان افزود: محور بعدی مردمی بودن دولت است با مردم بودن مهم است، دولت باید به مردمی بودن دولت توجه جدی داشته باشد.

وی افزود : یکی از نکات مهم که دولت باید توجه کند دشمنی‌ های دشمن است دولت باید به آن توجه کند تا خدمات دولت با دشمنی‌ های دشمن خدشه دار نشود و باید به مردم خدمات اعلام شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و بستن گلوگاه‌های فساد از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت است افزود: مجموعه‌های نظارتی باید نظارت را قوی کنند و با فساد قبل از شکل‌گیری آن برخورد کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه مردمی بودن سومین وظیفه دولت است و مسوولان باید به آن توجه داشته باشند گفت: دولت باید به عداوت های دشمن توجه داشته و خود را برای مبارزه با آنها آماده کند.

وی با بیان اینکه از خروج آمریکایی‌ ها از افغانستان یک سال گذشته که در این خروج مطالب فراوانی برای تحلیگران واضح شد گفت: اول اینکه با اشغال نظامی در یک کشور نمی‌توان ماند و به اهداف از پیش تعیین شده رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی به عنوان یک عقیده پیشرو توانست در صحنه‌های مختلف پیروز شود و پیروزهایی بیشتری هر روز برای آن ثبت می‌شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه‌های اول نیز ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: مومنان در عین حال که نرم‌خو و دوراندیش هستند با اقتدار از دین دفاع می‌کنند که طبق فرمایشات امام علی(ع) این مهم از نشانه‌های تقوا است و امیدوارم همگان این نشانه‌ها را در خود داشته باشند و به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: امام علی(ع) می‌فرمایند یکی از ریشه‌های فتنه‌ در جامعه اسلامی حاکمیت هواپرستی است زیرا بعضی‌ها برای هوا و هوس خودشان خیلی حرف‌ها و شعارها می‌دهند و فتنه دیگر چهره‌سازی چهره‌های منفی است که با تبلیغات سعی در مثبت نشان دادنشان هست.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه یکی دیگر از فتنه‌های جامعه اسلامی نفاق است گفت: نفاق این است که مردم در جامعه اسلامی از حق فاصله بگیرند و باطل‌ها تصمیم‌ساز باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه وقتی جبهه حق با نفاق متوقف شود حتما قضایای مانند کربلا اتفاق می‌افتد، ادامه داد: تمام سعی جریان نفاق این است که دور رهبر جامعه را خالی کنند و سربازانش را از او بگیرند.

وی با اشاره به اینکه با وجود جریان نفاق کسی به ندای هل من ناصر ینصرونی پاسخ نمی‌دهد تاکید کرد: تاریخ برای ما درس‌ها و عبرت‌ها دارد. باید از، درس‌ های تاریخ بهره برد تا در جامعه خود دچار اشتباه نشویم.

امام جمعه کرمان گفت: خدمات دولت نباید با دشمنی های دشمن خدشه دار شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان برگزار شد گفت: امام علی علیه اسلام می‌ گوید باید مواظب جریان نفاق باشیم و اینکه باطل را حق جلوه می‌ دهند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: همین کاری که دشمن ما در فضای مجازی هم اکنون دارد انجام می‌ دهد محکم‌ ترین دلیل‌ ها و استدلال‌ ها را بکار می‌ برد تا شبهه ایجاد کند و برای هر دری کلید مخصوص خود می‌ سازند تا جبهه حق زمین‌گیر و متوقف شود.

وی با اشاره به اینکه خالی کردن دور رهبر جامعه برای ایجاد نفاق است، و اینکه دشمن خود را خوب و آراسته نشان می‌دهند و عزیز جلوه می‌دهند تا فتنه نفاق اتفاق بیفتد.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه خروج آمریکایی‌ ها از افغانستان یک سال گذشت و این خروج خفت بار برای جهان مشخص شد و اینکه به همه فهمند حاکمانی که به پشتیبانی آمریکایی‌ ها دل خوش کردند این سرنوشت آن‌ ها می‌ شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری در هفته دولت مطالباتی داشتند یکی از مطالبات عدالت محوری در حوزه‌ های مختلف است که برای مردم ملموس باشد دومین مبارزه با فساد یکی دیگر از مطالبات مقام معظم رهبری است و در دستگاه‌ ها دولتی نباید اجازه فساد داد همان طور که رئیس جمهور در خط مقدم مبارزه با فساد است و وظیفه قوه قضائیه است که باید با آن‌ ها برخورد شود.

وی افزود: محور بعدی مردمی بودن دولت است با مردم بودن مهم است، دولت باید به مردمی بودن دولت توجه جدی داشته باشد. یکی از نکات مهم که دولت باید توجه کند دشمنی‌ های دشمن است دولت باید به آن توجه کند تا خدمات دولت با دشمنی های دشمن خدشه دار نشود و باید به مردم خدمات اعلام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha